Pobočka Cheb zkvalitňuje služby pro své klienty
Zmíněný referent pobočky poskytne klientům na vysoké odborné úrovni informace o pracovních činnostech KPÚ pro Karlovarský kraj, například v oblasti převodů pozemků a staveb nebo v oblasti správy majetku. Na základě požadavků klientů a dle řešené problematiky, předá k vyplnění připravené formuláře Státního pozemkového úřadu, v případě potřeby poradí s jejich vyplněním. Současně bude klientům sděleno jméno a telefonní kontakt referenta KPÚ, kterému bude žádost přidělena k vyřízení, včetně kontaktu na vedoucího oddělení KPÚ pro Karlovarský kraj, které se problematikou zabývá. Vyplněná žádost bude bezodkladně prostřednictvím podatelny předána KPÚ pro Karlovarský kraj k dalšímu zpracování.
Současně všem klientům SPÚ z okresu Cheb a okolí sdělujeme, že mohou pro předání jakékoliv korespondence, tj. nejen žádostí, ale např. podepsaných nájemních, pachtovních smluv a jejich dodatků, dohod o přičlenění honebních pozemků, dopisů, podnětů k řešení a stížností, využít nově nastaveného režimu vnitřní pošty mezi KPÚ pro Karlovarský kraj a pobočkou Cheb.
Krajský pozemkový úřad pro Karlovarský kraj věří, že tato služba umožní rychlejší komunikaci mezi veřejností a pracovníky KPÚ, zlepší orientaci veřejnosti v rozsáhlých činnostech Státního pozemkového úřadu, a tak pomůže zkvalitnit práci úřadu.