Stížnosti
Příjem stížností
Přijímat stížnosti jsou povinny všechny organizační útvary a organizační jednotky SPÚ.
Podání se zásadně posuzuje podle svého skutečného obsahu a bez ohledu na to, jak je označeno.
Stížnost je možné podat:
- písemně v listinné podobě na kontaktní adresy SPÚ,
- elektronickou poštou – e-mailem zaslaným kterémukoliv zaměstnanci,
- prostřednictvím e-podatelny SPÚ na adresu epodatelna@spucr.cz,
- elektronicky do datové schránky,
- osobně formou písemného či ústního podání každý pracovní den v obvyklou pracovní dobu.
Náležitosti stížnosti jsou upraveny správním řádem. Ústně podané stížnosti přijímají všechny organizační útvary nebo organizační jednotky. O přijetí ústně podané stížnosti se sepíše písemný záznam. Záznam obsahuje jméno a příjmení stěžovatele, datum narození, jeho bydliště (případně sídlo právnické osoby), jména a příjmení zúčastněných osob, datum, stručné a výstižné vylíčení průběhu a výsledku jednání a podpisy stěžovatele a zúčastněných osob.
Stížnost musí být vyřízena do 60 dnů ode dne jejího doručení dle zákona. Stanovenou lhůtu lze překročit jen tehdy, nelze-li v jejím průběhu zajistit podklady potřebné pro vyřízení stížnosti.
Přečteno: 39956x