Předběžná tržní konzultace pro zajištění služeb provozu a rozvoje geoinformačního systému SPÚ
Účelem veřejné zakázky bude naplnění potřeb Objednatele v oblasti podpory provozu a rozvoje geoinformačního systému (dále jen „GIS") provozované na platformě SAMO/LIDS v prostředí Státního pozemkového úřadu.
Základním účelem je zajištění podpory provozu a rozvoje GIS, včetně licencí a maintenance neunikátních softwarových produktů nezbytných pro plnou funkčnost GIS.
Informace o formě a průběhu PTK i další související dokumenty budou uveřejňovány na profilu zadavatele na adrese:
https://zakazky.spucr.cz/vz00044511
Zároveň mohou dodavatelé uvést další informace, návrhy a podněty, které jsou z pohledu dodavatelů relevantní pro přípravu veřejné zakázky. Výsledek PTK pak bude podkladem pro stanovení zadávacích podmínek.
Odpovědi na dotazy a případné další relevantní informace, návrhy a podněty, které jsou z pohledu dodavatelů relevantní pro přípravu veřejné zakázky dle zadání PTK můžou dodavatele zasílat:
• elektronicky v písemné strojově čitelné podobě
• prostřednictvím e-mailu: odbor.zakazky@spucr.cz
• s názvem „PTK na zakázku pro zajištění služeb provozu a rozvoje geoinformačního systému SPÚ", ve lhůtě do 19. 10. 2023.
• vždy s uvedením identifikačních údajů dodavatele, který námět nebo návrh zasílá.
Cílem předběžné tržní konzultace je zjištění relevantních a objektivních informací o možnostech trhu a stanovení zadávacích podmínek tak, aby byly smysluplné a přiměřené.
Státní pozemkový úřad předem děkuje dodavatelům za účast a věří, že PTK povede k takovému nastavení zadávacích podmínek, které budou vyhovovat jak zadavateli, tak i relevantním dodavatelům.
Kontakt pro média: | Bližší informace k předběžné tržní konzultaci: |
Petra Kazdová tisková mluvčí Státní pozemkový úřad tel.: +420 729 922 308 GSM: + 420 602 592 875 e-mail: komunikace@spucr.cz www.spucr.cz |
Odbor veřejných zakázek
|