Přeskočit na hlavní obsah Přeskočit na podmenu

SPÚ

Přeskočit na hlavní obsah

Odborný referent, Pobočka Tábor

Státní pozemkový úřad přijme zaměstnance na pracovní pozici „Odborný referent, Pobočka Tábor".

Pracovní náplň:

-        zajišťování vedení správních řízení podle zákona č. 139/2002 Sb., v oblasti pozemkových úprav.

Požadavky 

-        minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou (v případě nesplnění stanoveného vzdělání nutná praxe - uchazeč v uplynulých 10 letech vykonával činnosti podle § 5 zákona o státní službě nebo činnosti obdobné nejméně po dobu 4 let),

-        dobrá znalost MS Office,

-        praxe ve státní správě výhodou,

-        dobré komunikační schopnosti, schopnost týmové spolupráce,

-        samostatnost, spolehlivost,

-        trestní bezúhonnost.

Nabízíme:

-        zajímavé finanční ohodnocení - osobní ohodnocení k platu, mimořádné odměny,

-        25 dní dovolené + 5 dní zdravotního volna,

-        vzdělávání – možnost účasti na školeních,

-        příspěvek na stravování,

-        příspěvky na penzijní připojištění, poukázky na sport, kulturu, zdraví a rekreaci, multisport karta,

-        flexibilní pracovní doba s pevným blokem 8:30 – 14:00 h,

-        odměny při významných životních či pracovních jubileích.

Místo výkonu práce: Tábor

Pracovní poměr na dobu: určitou, po dobu rodičovské dovolené státní zaměstnankyně.

Místo je zařazeno do 10. platové třídy.

Termín předpokládaného nástupu: ihned, případně dle dohody.

Strukturovaný životopis a motivační dopis zašlete na e-mailovou adresu: epodatelna@spucr.cz  (Do předmětu e-mailu uveďte: „Odborný referent, Pobočka Tábor".)

 

Účastník výběrového řízení souhlasí, aby jeho osobní data poskytnutá zadavateli byla interně použita pro účely výběrového řízení na výše uvedenou pozici, v souladu se zákonem o zpracování osobních údajů.

Osobní údaje, které tímto poskytujete, budou zpracovány výhradně pro provedení tohoto výběrového řízení a zpracovávají je jen pověřené úřední osoby a neposkytují je dalším příjemcům. Poskytnuté osobní údaje jsou součástí spisu výběrového řízení a jsou v něm uloženy po dobu, která je určena spisovým a skartačním plánem služebního úřadu.