Administrativní a spisový pracovník Sekce odborných činností

Státní pozemkový úřad přijme zaměstnance na pozici administrativní a spisový pracovník Sekce odborných činností.


Pracovní náplň:

  • zabezpečení chodu sekretariátu a veškeré administrativní agendy, zodpovědnost za archivaci, vyřazování a skartaci dokumentů dle Spisového a skartačního řádu SPÚ,

  • vedení pracovního programu ředitele Sekce odborných činností, organizování pracovních porad, schůzek a jednání,

  • evidence a rozdělování došlé pošty, vypravování odchozí pošty,

  • vedení docházky, zodpovědnost za čerpání reprefondu.

Požadavky: 

  • středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou,

  • znalost práce na PC (zejména MS Office),

  • řidičský průkaz skupiny B výhodou,

  • komunikační a organizační schopnosti,

  • trestní bezúhonnost.

Přihláška zájemce bude obsahovat:

  • jméno, příjmení (titul),

  • kontaktní údaje,

  • strukturovaný životopis,

  • motivační dopis.

Nabízíme:

  • zajímavé finanční ohodnocení - osobní ohodnocení k platu, mimořádné odměny,
  • 25 dní dovolené + 5 dní zdravotního volna,

  • vzdělávání – možnost účasti na školeních,

  • stravenky,

  • příspěvky na penzijní připojištění, poukázky na sport, kulturu, zdraví a rekreaci.

Místo výkonu práce: Praha.

Pracovní poměr na dobu: určitou, po dobu MD, následně RD.

Místo je zařazeno do 9. platové třídy.

Termín předpokládaného nástupu: dle dohody.

Strukturovaný životopis a motivační dopis zašlete do 18. 1. 2019 na e-mailovou adresu: prace@spucr.cz.

 

Účastník výběrového řízení souhlasí, aby jeho osobní data poskytnutá zadavateli byla interně použita pro účely výběrového řízení na výše uvedenou pozici, v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.

Tento web používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace